שיתוף

כתוב את הכותרת כאן

כמה עולה נסיעה ברכב חשמלי - כל השאלות והתשובות!

השאלה כמה עולה נסיעה ברכב חשמלי, היא הנפוצה ביותר. מפני שהדבר הייחודי ביותר ברכב החשמלי הוא החיסכון בדלק.

אז מה ההבדלים בין טעינה של רכב חשמלי לבין צריכת הבנזין והסולר של רכבי הבעירה הפנימית?

מרבית מאזרחי ישראל לא מבינים עדיין כמה הנסיעה ברכב חשמלי היא חסכונית ומשתלמת ביותר.

נהיגה ברכב בעירה פנימית עולה לנהג הממוצע בערך 1,000 ש"ח בחודש ואפילו יותר!

המון משפחות מבזבזות אלפי שקלים מההכנסה החודשים שלהם על דלק וטיפולי רכב.

הנסיעה ברכב חשמלי חסכונית בעשרות אחוזים מרכבי בעירה, מה שיכול לאפשר למשפחות לחסוך אלפי שקלים בשנה.

אז מה מחיר הנסיעה ברכב חשמלי? וכמה עולה נסיעה ברכב חשמלי? המשיכו איתנו!

מה עלויות הטעינה והנסיעה בפועל?

שמדברים על טעינה של רכב חשמלי, קיימות שתי סוגי עמדות טעינה לרכב חשמלי.

הראשונה היא עמדת טעינה ביתית והשנייה היא עמדת טעינה ציבורית לרכב חשמלי.

עמדה ביתית – עמדה ביתית היא עמדה בשימוש הנהג המותקנת בביתו או במשרד וטוענת טעינה רגילה.

כיום הטעינה בעמדה ביתית היא הזולה ביותר מכל אפשרויות הטעינה של רכב חשמלי בישראל.

טעינה בעמדה פרטית מספקת טעינה גם בזמן השינה או העבודה, כך שכל פעם שמגיעים לרכב הסוללה מלאה.

ממוצע המחירים של עמדת טעינה פרטית מתחיל ב- 1,800 ש"ח ומגיע עד ל- 4,000 ש"ח.

העלות של טעינה מלאה של הרכב בעמדה ביתית הוא בין 25- 40 ש"ח לטעינה מלאה!!

כמה כסף זה חוסך? בואו נניח שטווח הנסיעה של רכב חשמלי ורכב בנזין ממוצע הוא 400 ק"מ.

תדלוק של "פול טנק" ברכב בנזין יעלה בערך 300 שקלים, בעוד שטעינה מלאה תעלה במקסימום 40 ש"ח.

אם נסתכל על משפחה עם שני רכבים אפשר להגיע לחיסכון של עשרות אלפי שקלים בשנה.

עמדה ציבורית – טעינה ציבורית מתבצעת ע"י עמדת טעינה המותקנת בעזרת חברת האם שלה.

טעינת הרכב בעמדה ציבורית היא פתרון מעולה למי שאין ברשותו עמדת טעינה ביתית או מי שנוסע מרחקים ארוכים.

ברגע שהנסיעה שלכם היא 200 או 300 קילומטרים ביום, יהיה לכם צורך לבצע טעינה בעמדת טעינה ציבורית.

המחיר של טעינה ציבורית יקר יותר מטעינה ביתית, העלות מתחילה ב-30 ש"ח ויכולה להגיע עד ל- 70 ש"ח לטעינה מלאה.

תוכלו להתעדכן לגבי עמדות פנויות ומחירים מדויקים באפליקציות של מפעילי העמדה.

עמדת טעינה בכפר סבא

מה החיסכון בתחזוקת הרכב החשמלי לעומת בנזין?

הרכב החשמלי הולך נהיה נפוץ יותר בשוק הישראלי, ניתן לראות אלפי רכבים חשמליים צובעים את כבישי ישראל.

עלויות האחזקה של רכב חשמלי זולות בהרבה מעלויות האחזקה של רכבי בעירה פנימית.

בזמן שמחיר האחזקה הממוצע של רכב בנזין (ללא תדלוק) עומד על 2,000 ש"ח בחודש.

המחיר של רישיון הרכב ברכב חשמלי זול בערך ב50%, המחיר של הביטוח זול יותר.

ואם זה לא מספיק, ברכב החשמלי אין בוכנות, שמן מנוע וחלקים זעירים הנהרסים מחום המנוע.

כך שנסיעה ברכב חשמלי לא רק שקטה יותר, אלא חסכונית בהרבה. 

כל החישוב הזה הוא ללא עלויות הטעינה כנגד תדלוק, ששם יש עוד חיסכון של אלפי שקלים.

היתרונות במעבר לרכב חשמלי ברורים, כך שאין מה לחשוש ממעבר לרכב חשמלי.

הנסיעה ברכב החשמלי שומר על איכות הסביבה, חסכונית, שקטה וידידותית. ואם אתם שואלים אותנו העתיד כבר כאן!

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד!!

מאמרים קשורים

עמדות טעינה מתקדמות!

רוצים עמדת טעינה לרכב חשמלי? 

אתם במקום הנכון!